fbpx

Paintball Zakopane

Od: 149.00

Uczestnicy dzieleni są na grupy. Każdy uczestnik otrzymuje strój ochronny, maskę oraz broń i amunicję. Gra nie polega na samym strzelaniu do siebie, ale odbywa się według wybranego scenariusza, dzięki czemu jest bardzo ciekawa, pozwala poczuć ducha rywalizacji i wymaga także myślenia taktycznego.

  • Ocena Opinii
    0/5
  • Atrakcje wycieczki Atrakcje
    • Rodzaj oferty Atrakcja turystyczna
    • Wielkość grupy Medium Group
      do 20
    Opis oferty "Paintball Zakopane":

    Oferta skierowana jest dla osób, które chcą spróbować swoich sił w Paintball.
    Jak również dla rodziców z dziećmi, uczestnicy poniżej 18 roku życia muszą mieć pisemną zgodę opiekuna.

    Gra w Paintball odbywa się z instruktorem na Butorowym Wierchu.

    Uczestnicy dzieleni są na grupy. Każdy uczestnik otrzymuje strój ochronny, maskę oraz broń i amunicję. Gra nie polega na samym strzelaniu do siebie, ale odbywa się według wybranego scenariusza, dzięki czemu jest bardzo ciekawa, pozwala poczuć ducha rywalizacji i wymaga także myślenia taktycznego.

    Informacje o kosztach
    Cena zawiera:Pozycje wliczone w cenę oferty.
    • kulki (300szt)
    • mundur
    • maska
    • instruktora
    • marker
    Cena nie zawiera:Pozycje nie wliczone w cenę oferty.
    • rękawiczki
    Informacje praktyczne/regulamin uczęstnictwa
      1. Przestrzeganie postanowień niniejszego Regulaminu a także stosowanie się do poleceń obsługi, obowiązuje wszystkie osoby, które przebywają
        na terenie pola.
      2. Wstęp na teren pola mają wyłącznie osoby, które zapoznały się i zaakceptowały niniejszy Regulamin oraz uzyskały zgodę obsługi.
      3. W grze mogą uczestniczyć wyłącznie osoby, które ukończyły 18 rok życia i posiadają przy sobie dokument potwierdzający ich tożsamość. W przypadku młodszych Uczestników, wymagana jest pisemna zgoda prawnego opiekuna.
      4. W grze nie mogą brać udziału osoby, które są pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających.
      5. Przed rozpoczęciem gry, każdy uczestnik zostaje przeszkolony z tego, jak funkcjonuje sprzęt i jakie obowiązują zasady.
      6. Na polu gry przebywać mogą wyłącznie osoby, które biorą udział w grze lub zostały wyeliminowane i opuszczają jej pole oraz sędziowie.
      7. Strzelać z broni pneumatycznej, która zwana jest dalej także jako „marker” lub „karabinek paintballowy”, można wyłącznie w ściśle wyznaczonej strefie gry.
      8. Każdy uczestnik gry zobowiązany jest do przestrzegania zasad gry.
      9. Każdy uczestnik zobowiązany jest do noszenia maski ochronnej podczas całej gry. Maski nie wolno zdejmować także za siatkami, które pełnią jedynie funkcję maskującą a nie ochronną. Maskę można zdjąć wyłącznie w bezpiecznej strefie poza polem gry. Zdjęcie maski może skutkować trafieniem w nieosłoniętą twarz i spowodowaniem poważnych obrażeń w tym utraty wzroku.
      10. Wszyscy gracze, którzy przebywają poza strefą gry są zobowiązani by skierować lufę markera do ziemi i zabezpieczyć jego spust.
        Odbezpieczony marker może znajdować się jedynie w strefie gry.
      11. Obowiązuje całkowity zakaz strzelania i kierowania strzałów poza polem gry.
      12. Obowiązuje całkowity zakaz strzelania do przedmiotów, zwierząt i osób, które nie biorą udziału w grze.
      13. Minimalna odległość, z której można oddać strzał do gracza wynosi 5 metrów.
      14. Wszyscy uczestnicy zobowiązani są do natychmiastowego przerwania gry na sygnał sędziego, w przypadku pojawienia się osoby postronnej na polu gry lub w przypadku zdjęcia maski przez któregoś z uczestników gry.
      15. Obowiązuje zakaz fizycznego kontaktu pomiędzy uczestnikami na polu gry.
      16. Gracz może zostać wyeliminowany z gry poprzez:
      • trafienie kulką do gry w paintball, która pozostawia ślad farby,
      • własną deklarację o wyłączeniu z gry, która nie może być cofnięta,
      • decyzję sędziego lub obsługi pola, kiedy uczestnik nie przestrzega regulaminu gry.
      1. Jeśli uczestnik chce zejść z pola by uzupełnić kulki, gaz lub poprawić zacięty marker, musi dać znać sędziemu i zachować się dokładnie tak jak uczestnik wyeliminowany.
      2. Gracz, który został wyeliminowany nie zdejmuje maski, podnosi wolną rękę wyprostowaną do góry. Drugą ręką trzyma marker opuszczając lufę karabinku ku ziemi i w ten sposób możliwie najkrótszą drogą opuszcza pole gry. W tym czasie zabronione jest odzywanie się do członków swojej drużyny i dawanie im znaków.
      3. Grę można prowadzić tylko kulkami Organizatora.
      4. Obowiązuje zakaz samodzielnego demontowania, regulowania i ulepszania broni. Szczególnie należy unikać też zanieczyszczenia broni, np. ziemią.
      5. Surowo zabrania się strzelania używanymi kulkami, kulkami znalezionymi, zabrudzonymi, mokrymi lub niewiadomego pochodzenia, gdyż może to skutkować uszkodzeniem markera.
      6. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieprawidłowości lub niesprawności broni lub oporządzenia należy przerwać grę i zwrócić się do obsługi.
      7. W przypadku wystąpienia zawinionego uszkodzenia broni lub oporządzenia stosuje się odpowiedzialność materialną.
      8. Osoby, które nie stosują się do regulaminu oraz stwarzają zagrożenie dla zdrowia własnego lub innych będą natychmiast usunięte z pola gry bez możliwości zwrotu wpłaconej opłaty za grę.

     

    MIEJSCE SPOTKANIA

    Spotkanie odbywa się na Butorowym Wierchu

     

    TRANSPORT

    Istnieje możliwość transportu z dowolnego miejsca za dodatkową opłatą.

    Informacje o ofercie.
    Program spotkania obejmuje:
    • kulki
    • mundur
    • maska
    • instruktora
    • fundusz gwarancyjny
    Dodatkowo polecamy:
    • transport

    Do 20 os.

    Z przewodzikiem.

    Ogólna ocena
    0/5

    Zostaw swoją opinię